Κατά τη διαδικασία αγοράς του προγράμματος ασφάλισης υγείας NN Direct Health, θα ελέγξουμε το ιατρικό ιστορικό σας προκειμένου να προβούμε στην εκτίμηση της υγείας σας και τελικά της ασφαλισιμότητάς σας.
Με το πέρας του ελέγχου, θα σας ενημερώσουμε για τα αποτελέσματα και είτε:
- θα εγκρίνουμε άμεσα την αίτηση ασφάλισής σας
- θα εγκρίνουμε την αίτηση ασφάλισής σας με επασφάλιστρο (αυξημένο ασφάλιστρο λόγω αυξημένου κινδύνου)
- θα ζητήσουμε την εξαίρεση κάποιων παθήσεων από την κάλυψή σας
- θα σας ζητήσουμε τη διενέργεια ιατρικών εξετάσεων και θα επιφυλασσόμαστε για την αποδοχή ή απόρριψη της αίτησης ασφάλισής σας. Μετά τη λήψη των ιατρικών εξετάσεων θα σας καλέσουμε εκ νέου και θα σας ενημερώσουμε σχετικά με το αποτέλεσμα του ελέγχου ασφαλισιμότητάς σας
- θα απορρίψουμε την αίτηση ασφάλισής σας.
Σε κάθε περίπτωση το τελικό ασφάλιστρο θα υπολογιστεί μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου ασφαλισιμότητας.
Επείγον περιστατικό θεωρείται η απρόβλεπτη και αιφνίδια διαταραχή της υγείας κάθε ασφαλισμένου, λόγω ατυχήματος ή ασθένειας, που μπορεί να επιφέρει απώλεια της ζωής του ή να έχει σαν συνέπεια, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, τη σημαντική επιδείνωση της κατάστασης της υγείας του αν δεν του παρασχεθεί άμεσα και χωρίς καθυστέρηση ιατρική ή χειρουργική θεραπεία στο νοσοκομείο.
Κατά τη διαδικασία αγοράς του προγράμματος υγείας NN Direct Health, ελέγχουμε το ιατρικό ιστορικό όλων των ασφαλισμένων προκειμένου να προβούμε στην εκτίμηση της υγείας τους και τελικά της ασφαλισιμότητάς τους.
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να ασφαλίσετε κάποιον ενήλικα, ένας αρμόδιος εκτιμητής ασφαλιστικού κινδύνου (medical undewriter) της NN Hellas θα επικοινωνήσει μαζί του προκειμένου να ελέγξει το ιατρικό του ιστορικό. Το ιατρικό του ιστορικό θα σας κοινοποιηθεί κατόπιν συναίνεσης του άλλου ενήλικα.
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να ασφαλίσετε κάποιον ανήλικο, θα μας ενημερώσετε εσείς για το ιατρικό του ιστορικό με την προϋπόθεση ότι είστε εσείς ο νόμιμος κηδεμόνας του.
Εάν νοσηλευτείτε σε συμβεβλημένο νοσοκομείο, απαιτούνται πέντε μόλις βήματα για την καταβολή της αποζημίωσης:
Βήμα 1ο: Νοσηλεία
Ενημερώστε το γραφείο κίνησης του νοσοκομείου για τη νοσηλεία σας και θυμηθείτε να έχετε μαζί την ταυτότητα και τον ΑΜΚΑ σας.
Βήμα 2ο: Το νοσοκομείο ενημερώνει την ΝΝ Hellas για τη νοσηλεία σας
Χωρίς καμία συμμετοχή από την πλευρά σας, το νοσοκομείο αποστέλλει στην εταιρεία μας όλα τα απαραίτητα ιατρικά έγγραφα και πληροφορίες που αφορούν στη νοσηλεία σας. Εφόσον κριθεί αναγκαίο, η NN Hellas έχει το δικαίωμα να στείλει δικό της γιατρό για να σας εξετάσει ή για να ενημερωθεί από τον ιατρικό σας φάκελο, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδεχομένως να ζητηθούν επιπλέον δικαιολογητικά.
Βήμα 3ο: Κάλυψη
Η NN Hellas ενημερώνει το νοσοκομείο για την κάλυψη των εξόδων νοσηλείας σας, σύμφωνα πάντα με τους όρους του προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης NN Direct Health και στη συνέχεια το νοσοκομείο σας γνωστοποιεί την κάλυψη της νοσηλείας σας.
Βήμα 4ο: Υπολογισμός ποσού κάλυψης
Η NN Hellas καθορίζει το ποσό αποζημίωσης συνυπολογίζοντας:
- εάν έχετε προβεί σε αναβάθμιση θέσης νοσηλείας
- τη συμμετοχή του ασφαλισμένου (εκπιπτόμενο ποσό)
- εάν έχετε χρησιμοποιήσει κι άλλον ασφαλιστικό φορέα
Βήμα 5ο: Καταβολή αποζημίωσης
Η NN Hellas πληρώνει απευθείας στο νοσοκομείο τα έξοδα νοσηλείας που έχει εγκρίνει να αποζημιώσει.
- Εάν κατά την εισαγωγή σας για νοσηλεία, δεν έχετε αποπληρώσει την πρώτη δόση του συνολικού ασφαλίστρου σας, δεν ενεργοποιείται η ασφαλιστική σας κάλυψη και η NN Hellas δεν αναλαμβάνει να σας παρέχει καμία κάλυψη.
- Εάν δεν έχετε αποπληρώσει οποιαδήποτε επόμενη δόση, η NN Hellas θα αναλάβει να καλύψει τα έξοδα νοσηλείας σας, αφού πρώτα εξοφλήσετε εσείς το νοσοκομείο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι, επίσης, να μην έχει ακυρωθεί το ασφαλιστήριό σας και να εξοφλήσετε έστω εκ των υστέρων τις δόσεις που εκκρεμούν. Για να ενημερωθείτε για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε και για τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίσετε στην εταιρία προκειμένου να αποζημιωθείτε για τα έξοδα νοσηλείας σας που έχετε καταβάλει, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 950 60 60.
Σε κάθε περίπτωση, προκειμένου να μπορείτε να απολαμβάνετε τις παροχές και τα προνόμια του προγράμματος ασφάλισης υγείας NN Direct Health, θα πρέπει να πληρώνετε έγκαιρα το ασφάλιστρό σας.
Εάν νοσηλευτείτε σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο ή δημόσιο νοσοκομείο στην Ελλάδα ή σε νοσοκομείο στο εξωτερικό, πρέπει να ακολουθήσετε 4 απλά βήματα για να αποζημιωθείτε:
Βήμα 1: Νοσηλεία
Ενημερώστε το γραφείο κίνησης του νοσοκομείου για τη νοσηλεία σας και θυμηθείτε να έχετε μαζί την ταυτότητα και τον ΑΜΚΑ σας.
Βήμα 2: Αναγγελία
Με την ολοκλήρωση της νοσηλείας σας υποβάλετε στην NN Hellas την αίτηση αποζημίωσης και όλα τα απαραίτητα παραστατικά από το νοσοκομείο.
Εφόσον κριθεί αναγκαίο, η NN Hellas έχει το δικαίωμα να στείλει δικό της γιατρό για να σας εξετάσει ή για να ενημερωθεί από τον ιατρικό σας φάκελο, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδεχομένως να ζητηθούν επιπλέον δικαιολογητικά.
Βήμα 3: Υπολογισμός αποζημίωσης
Η NN Hellas καθορίζει το ποσό αποζημίωσης συνυπολογίζοντας:
• εάν έχετε προβεί σε αναβάθμιση θέσης νοσηλείας
• τη συμμετοχή του ασφαλισμένου (εκπιπτόμενο ποσό)
• εάν έχετε χρησιμοποιήσει κι άλλον ασφαλιστικό φορέα
Βήμα 4: Καταβολή αποζημίωσης
Η NN Hellas σας πληρώνει τα έξοδα νοσηλείας που έχει εγκρίνει να αποζημιώσει.