Διαδικασία αποζημίωσης ασφάλειας υγείας

Εμείς καλύπτουμε τα έξοδα νοσηλείας σας. Εσείς ασχολείστε μόνο με την υγεία σας.

Επειδή γνωρίζουμε ότι σε περίπτωση νοσηλείας προτεραιότητα έχει η αποκατάσταση της υγείας σας, η ΝΝ Hellas αναλαμβάνει τα έξοδα, εφόσον επιλέξετε να νοσηλευτείτε σε ένα από τα συμβεβλημένα νοσοκομεία, όπως ορίζονται στο πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης NN Direct Health. Θυμηθείτε ότι:

  • εάν κατά την εισαγωγή σας για νοσηλεία, δεν έχει καταβληθεί η πρώτη δόση του συνολικού (για όλους τους ασφαλισμένους) ασφαλίστρου δεν ενεργοποιείται η ασφαλιστική σας κάλυψη και η NN Hellas δεν αναλαμβάνει να καλύψει τα έξοδα νοσηλείας
  • εάν δεν έχει εξοφληθεί οποιαδήποτε επόμενη δόση, η NN Hellas θα αναλάβει να καλύψει τα έξοδα νοσηλείας σας, αφού πρώτα εξοφλήσετε εσείς το νοσοκομείο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι επίσης να μην έχει ακυρωθεί το ασφαλιστήριό  σας και να εξοφληθούν έστω εκ των υστέρων τα ασφάλιστρα που εκκρεμούν.

24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση: 800 100 60 60 (για σταθερά χωρίς χρεώση) και 210 950 60 60 (για κινητά)

Η 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση σας παρέχει άμεση πρόσβαση και επικοινωνία με εξειδικευμένους εκπροσώπους της NN Hellas, προκειμένου να λάβετε καθοδήγηση και να λύσετε οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τις παροχές και τις διαδικασίες του προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης υγείας. Μπορείτε να ενημερωθείτε για:

  • την επειγούσα μεταφορά σας σε κατάλληλο συμβεβλημένο νοσοκομείο
  • το κοντινότερο σε εσάς κατάλληλο νοσοκομείο (συμβεβλημένο ιδιωτικό ή δημόσιο νοσοκομείο σε εφημερία)
  • το κοντινότερο σε εσάς φαρμακείο σε εφημερία
  • να βρείτε αναλυτικά ανά περιοχή τους συνεργαζόμενους με τη Βιοϊατρική ιατρούς και διαγνωστικά κέντρα και να προγραμματίσετε την επισκεψή σας  

Αποζημίωση σε μόλις 5 βήματα

Σε περίπτωση νοσηλείας σας  απαιτούνται πέντε μόλις βήματα για την καταβολή της αποζημίωσης:

Βήμα 1ο: Νοσηλεία

Ενημερώστε το γραφείο κίνησης του νοσοκομείου για τη νοσηλεία σας και προσκομίστε τα απαραίτητα παραστατικά:

  • την αστυνομική σας ταυτότητα
  • το βιβλιάριο υγείας (εφόσον διαθέτετε) και
  • το συνταγολόγιο (εφόσον διαθέτετε)

Βήμα 2ο: Το νοσοκομείο ενημερώνει την ΝΝ Hellas για τη νοσηλεία σας

Χωρίς καμία συμμετοχή από την πλευρά σας, το νοσοκομείο αποστέλλει στην Εταιρεία μας όλα τα απαραίτητα ιατρικά έγγραφα και πληροφορίες που αφορούν στη νοσηλεία σας.  Εφόσον κριθεί αναγκαίο, η NN Hellas έχει το δικαίωμα να στείλει δικό της γιατρό για να σας εξετάσει ή για να ενημερωθεί από τον ιατρικό σας φάκελο, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδεχομένως να ζητηθούν επιπλέον δικαιολογητικά.

Βήμα 3ο: Κάλυψη

Η NN Hellas ενημερώνει  το νοσοκομείο για την κάλυψη των εξόδων νοσηλείας σας, σύμφωνα πάντα με τους όρους του προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης NN Direct Health και στη συνέχεια το νοσοκομείο σας γνωστοποιεί την κάλυψη της νοσηλείας σας.

Βήμα 4ο: Υπολογισμός αποζημίωσης

Η NN Hellas καθορίζει το ποσό αποζημίωσης συνυπολογίζοντας εάν:

  • έχετε προβεί σε αναβάθμιση θέσης νοσηλείας
  • έχετε καλύψει την ετήσια συμμετοχή σας
  • έχετε χρησιμοποιήσει κι άλλον ασφαλιστικό φορέα

Βήμα 5ο: Καταβολή αποζημίωσης   

Η NN Hellas πληρώνει απευθείας στο νοσοκομείο τα έξοδα νοσηλείας που έχει εγκρίνει να αποζημιώσει.

 

Θέλετε βοήθεια;
  •     Δωρεάν από σταθερό
    800 100 60 60
  • από κινητό και από το εξωτερικό
    +30 210 950 60 60

  • direct.NNHellas.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Λ. Συγγρού 198, 17671 Aθήνα ΤΗΛ 800 1006060, 210 9506060 E-MAIL info@nndirect.gr WEBSITE www.nndirect.gr