5 βήματα για να χάσετε τα κιλά του καλοκαιριού

5 βήματα για να χάσετε τα κιλά του καλοκαιριού

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Ο Σεπτέμβρης έκανε την εμφάνιση του και δυστυχώς μαζί του έφερε και αυτή την εποχή του χρόνου που σιγά σιγά πρέπει να αφήσουμε πίσω μας το καλοκαίρι, γεμάτοι αναμνήσεις από τις διακοπές μας στις καταγάλανες ηλιόλουστες παραλίες.

Το καλοκαιράκι όμως, εκτός από μοναδικές στιγμές ξεγνοιασιάς και χαλάρωσης που μας προσφέρει, έχει και ένα μοναδικό "ταλέντο" στο να μας φιλοδωρεί με κάποια παραπανίσια κιλά, είτε αυτά προέρχονται από γευστικά κοκτέιλ, είτε από μεζέδες που απολαύσαμε δίπλα στο κύμα.

Είναι γεγονός ότι το αλκοόλ, τα τηγανιτά και το γρήγορο φαγητό συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους.

Παρακάτω θα βρείτε 5 απλά βήματα για να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά των διακοπών, εύκολα και γρήγορα.

1) Το νερό είναι ο καλύτερος σου σύμμαχος στο αδυνάτισμα

Το νερό είναι πηγή ζωής. Η συνεχής ενυδάτωση είναι το κλειδί στο αδυνάτισμα. Συχνά συγχέουμε τη δίψα με την πείνα.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση νερού πριν από κάθε γεύμα μπορεί να μειώσει την όρεξη και κατ' επέκταση την πρόσληψη θερμίδων.

Για αυτόν το λόγο την επόμενη φορά που θα αισθανθείτε πείνα, πιείτε πρώτα ένα ποτήρι νερό με 0 θερμίδες.

2) Ένα βήμα την εβδομάδα, ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο

Αναλογιζόμενοι το συνολικό σας στόχο, η απώλεια βάρους μπορεί να μοιάζει ανέφικτη. Είναι απαραίτητο για την ψυχολογία σας να θέσετε βραχυπρόθεσμους, ρεαλιστικούς εβδομαδιαίους στόχους.

Οι βραχυπρόθεσμοι στόχοι είναι πιο εφικτοί και μπορούν σιγά σιγά να θέσουν μια ισχυρή βάση για τους μακροπρόθεσμους στόχους σας.

Μην προσπαθείτε να αλλάξετε τη διατροφή σας σε μια νύχτα αναμένοντας δραματικά αποτελέσματα. Αν κάνετε πολλές αλλαγές ταυτόχρονα, πιθανότατα να επηρεάσετε το μεταβολισμό σας με αρνητικό τρόπο.

3) Ελαττώστε το αλκοόλ και τα αναψυκτικά

Μην ξεχνάτε ότι, παρότι δεν ικανοποιούν την όρεξη μας όσο ένα γεύμα, το αλκοόλ και τα αναψυκτικά είναι πλούσια πηγή θερμίδων.

Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε έξω με φίλους, αναλογιστείτε ότι μια μπύρα έχει περίπου 150 θερμίδες και ένα κουτάκι αναψυκτικό 160 θερμίδες. Και φυσικά ότι ένα κοκτέιλ μπορεί να εμπεριέχει τις θερμίδες ενός πλούσιου επιδόρπιου!

4) Ακολουθήστε μια υγιή ρουτίνα

Είναι αυτές οι μικρές αλλαγές που θα συμβάλλουν όχι μόνο στην απώλεια του περιττού βάρους των διακοπών, αλλά και στην εδραίωση ενός νέου τρόπου ζωής.

Δοκιμάστε να κοιμηθείτε νωρίτερα και να συνδυάσετε τη μεσογειακή διατροφή με άσκηση. Θα δείτε άμεσα το σώμα και τη διάθεση σας να αλλάζουν προς το καλύτερο.

5) Σκεφτείτε θετικά. Είναι μόνο κάποια παραπάνω κιλά

Το τελευταίο βήμα απαραίτητο για την επίτευξη του στόχου σας. Οι ειδικοί σημειώνουν ότι η έλλειψη αυτοεκτίμησης και το άγχος είναι σημαντικές αιτίες υπερκατανάλωσης τροφής.

Προσπαθήστε να περιορίσετε το ανθυγιεινό και αλόγιστο άγχος της ημέρας. Τονώστε την αυτοπεποίθηση σας δίνοντας βάση στα καλά χαρακτηριστικά σας.

Βάλτε στην καθημερινότητά σας αυτά τα 5 μικρά βήματα και δείτε τη ζωή σας να αλλάζει.

Το πλήρες πρόγραμμα ασφάλειας υγείας NN Direct Health με κάλυψη σε 44 κορυφαία νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα, προσφέρει σε εσάς και την οικογένεια σας την εγγύηση μιας αξιόπιστης ιδιωτικής ασφάλισης.

Μάθετε περισσότερα για το κόστος ασφάλισης υγείας ή ενημερωθείτε για τις καλύψεις του προγράμματος σε σύγκριση με μία κάρτα υγείας.

Για περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα ασφάλειας ζωής, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 950 6000.

 

Πηγές:

www.rd.com/health/diet-weight-loss/lose-weight-after-holidays/

www.heart.org/HEARTORG/HealthyLiving/WeightManagement/LosingWeight/5-Goals-to-Losing-Weight_UCM_307260_aRTICLE.jsp

www.healthline.com/nutrition/drinking-water-helps-with-weight-loss#section2

Ρυθμίσεις
Facebook Share Twitter Share
Θέλετε βοήθεια;
  •     Δωρεάν από σταθερό
    800 100 60 60
  • από κινητό και από το εξωτερικό
    +30 210 950 60 60

  • direct.NNHellas.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Λ. Συγγρού 198, 17671 Aθήνα ΤΗΛ 800 1006060, 210 9506060 E-MAIL info@nndirect.gr WEBSITE www.nndirect.gr