6 συμβουλές για υγιεινή διατροφή στις γιορτές

6 συμβουλές για υγιεινή διατροφή στις γιορτές

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Είναι γεγονός, ότι όλοι ανυπομονούμε για τις λαχταριστές λιχουδιές των εορταστικών τραπεζιών που είναι τόσο δύσκολο να πει όχι κάποιος σε αυτές. 

Τόσο στα οικογενειακά και φιλικά τραπέζια όσο και στα εταιρικά πάρτυ, οι πειρασμοί είναι πολλοί και όλοι τους πεντανόστιμοι. 

Πώς μπορείτε λοιπόν να αντισταθείτε και να αποφύγετε να φορτωθείτε με περιττά κιλά;

Η απάντηση είναι πως δε χρειάζεται να στερείστε, αρκεί να επιλέγετε με μεγαλύτερη προσοχή. 

Παρακάτω θα βρείτε μερικές πρακτικές συμβουλές για μια πιο υγιεινή διατροφή κατά τη διάρκεια των εορτών, χωρίς αυστηρούς περιορισμούς. 

 

1) Διατηρήστε όσο το δυνατό σταθερές τις διατροφικές σας συνήθειες

 

Θα ήταν πιο ρεαλιστικό και εύκολο κατά τη διάρκεια των εορτών να μη στοχεύετε να χάσετε κιλά, αλλά να διατηρηθείτε στο τωρινό σας βάρος. 

Προσπαθήστε να συνεχίσετε να εφαρμόζετε το διατροφικό σας πρόγραμμα για να μην επηρεαστεί και ο μεταβολισμός σας.

 

2) Καταναλώνετε καθημερινά ένα υγιεινό και χορταστικό πρωινό

 

Ακόμα και την ημέρα που θα έχετε κάποιο εορταστικό τραπέζι, είτε ως οικοδεσπότης είτε ως καλεσμένος, διαλέξτε να φάτε ένα πρωινό το οποίο θα είναι πλούσιο σε βιταμίνες και πρωτεΐνη. 

Με αυτόν τον τρόπο, όταν έρθει η ώρα του φαγητού δεν θα έχετε τελείως άδειο στομάχι και, επομένως, θα καταναλώσετε λιγότερη ποσότητα φαγητού.

 

3) Επιλέξτε τα σωστά συνοδευτικά

 

Προτιμήστε τα συνοδευτικά του κυρίως πιάτου σας να είναι βραστά ή ψητά λαχανικά και γεμίστε το μισό πιάτο σας με σαλάτες. 

Έτσι, θα καταναλώσετε μικρότερη ποσότητα από το κυρίως πιάτο, συνήθως γαλοπούλα ή κάποιο ψητό, και ο κορεσμός θα επέλθει νωρίτερα.

 

4)Προτιμήστε το κρασί

 

Αν θέλετε να πιείτε κάποιου είδους αλκοόλ, προτιμήστε 1 με 2 ποτήρια κόκκινου ή λευκού κρασιού, καθώς και τα δύο είναι σχετικά χαμηλά σε θερμίδες και βοηθούν στη χώνεψη.

 

5) Καταναλώστε με μέτρο τα γλυκά

 

Προτιμήστε γενικά τα πιο «ελαφριά» γλυκά, όπως τα μελομακάρονα, αντί για τους κουραμπιέδες και τα σιροπιαστά, γιατί έχουν λιγότερες θερμίδες και λιπαρά. 
Προσπαθήστε να περιορίσετε την καθημερινή τους κατανάλωση και να μην τρώτε πάνω από ένα τεμάχιο την ημέρα.

 

6) Πιείτε καθημερινά 8-10 ποτήρια νερό

 

Η ενυδάτωση του οργανισμού είναι πολύ σημαντική, γιατί μειώνει την κατακράτηση υγρών που προκαλούν τα γλυκά και αλμυρά εδέσματα.

 

Το μεγάλο μυστικό, λοιπόν, για όλους εσάς που δε θέλετε να πάρετε περιττά κιλά κατά την περίοδο των εορτών είναι να κρατήσετε την ισορροπία.

Ανταμείψτε τον εαυτό σας με τα εδέσματα που αγαπάτε χωρίς όμως να το παρακάνετε.

Να θυμάστε πως η υγιεινή διατροφή δεν είναι μόνο για την εξωτερική σας εμφάνιση, αλλά κυρίως για την υγεία του οργανισμού σας, που είναι πολύτιμη!

Τo ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφάλειας υγείας NN Direct Health προσφέρει στην οικογένειά σας τη σιγουριά μίας αξιόπιστης ιδιωτικής ασφάλισης.  

Δείτε περισσότερα για το κόστος ασφάλισης υγείας ή ενημερωθείτε για τις καλύψεις του προγράμματος σε σύγκριση με μία κάρτα υγείας. Για περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα ασφάλειας ζωής επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 950 6000.

 

Πηγές:

https://logodiatrofis.gr/10-symvoules-mhn-pareis-kila-giortes
https://www.bbcgoodfood.com/howto/guide/how-stay-healthy-over-christmas
https://www.iatronet.gr/diatrofi/swsti-diatrofi/article/25067/xristoygenna-kai-diatrofi-ygieines-symvoyles-gia-tis-giortes.html

Ρυθμίσεις
Facebook Share Twitter Share
Θέλετε βοήθεια;
  •     Δωρεάν από σταθερό
    800 100 60 60
  • από κινητό και από το εξωτερικό
    +30 210 950 60 60

  • direct.NNHellas.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Λ. Συγγρού 198, 17671 Aθήνα ΤΗΛ 800 1006060, 210 9506060 E-MAIL info@nndirect.gr WEBSITE www.nndirect.gr