Μειώστε την κακή χοληστερίνη με αυτές τις 5 τροφές

Μειώστε την κακή χοληστερίνη με αυτές τις 5 τροφές

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Όταν τα επίπεδα χοληστερίνης είναι πιο υψηλά από αυτά που χρειάζεται ο οργανισμός μας, τότε οι γιατροί συνιστούν προσοχή, καθώς η υψηλή χοληστερίνη συχνά μπορεί να προκαλέσει καρδιοπάθειες. 

Είναι φυσικό, όπως μια ανθυγιεινή διατροφή μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της χοληστερίνης, με τον ίδιο τρόπο και μια σωστή διατροφή, πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, μπορεί να βοηθήσει στη μείωσή της, με αποτέλεσμα να μειωθεί και ο κίνδυνος σοβαρών καρδιαγγειακών επιπλοκών.

 

Ποια είναι όμως αυτά τα τρόφιμα τα οποία συμβάλλουν στη μείωση της  χοληστερίνης;

 

1. Δημητριακά ολικής άλεσης

 

Τα δημητριακά ολικής άλεσης περιέχουν μεγάλες ποσότητες διαλυτών φυτικών ινών, οι οποίες δεσμεύουν την περιττή χοληστερόλη στον οργανισμό μας και του επιτρέπουν να την αποβάλλει πιο εύκολα από το σώμα μας.

 

2. Φρούτα

 

Τα φρούτα έχουν πολλές ωφέλιμες δυνατότητες και μια από αυτές είναι η πτώση της  χοληστερίνης. 

Γι’ αυτό,  στον πόλεμο κατά της χοληστερίνης, είναι σημαντικό να εμπλουτίσουμε τη δίαιτα μας με φρούτα τα οποία αποδίδουν τουλάχιστον 20 με 25 γρ. φυτικών ινών ημερησίως. 

Κάποια από αυτά είναι τα μαύρα σταφύλια και τα μήλα, τα οποία περιέχουν αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες, που εμποδίζουν την κακή χοληστερίνη να φράξει τις αρτηρίες.

 

3. Λαχανικά

 

Για τη μείωση της χοληστερίνης, οι ειδικοί συνιστούν να συμπεριλάβουμε τα λαχανικά στη διατροφή μας, καθώς βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης και δεν περιλαμβάνουν βλαβερές τροφές που να συμβάλλουν στην αύξηση της.

 

4. Όσπρια

 

Τα όσπρια αποτελούν μία ωφέλιμη τροφή για τον οργανισμό μας, καθώς είναι πηγή πρωτεϊνών, υδατανθράκων, φυτικών ινών, και πολλών άλλων αντιοξειδωτικών συστατικών με προστατευτική δράση για τον οργανισμό μας.

 

5. Ξηροί καρποί

 

Σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών η κατανάλωση ξηρών καρπών συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης, καθώς δρουν δυσχεραίνοντας την απορρόφηση της.

 

Aν, λοιπόν, οι τιμές της χοληστερίνης σας είναι σε σχετικά υψηλά επίπεδα, είναι σημαντικό να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες.

Εάν μάλιστα ακολουθήσετε σωστή διατροφή και συμπεριλάβετε όλες τις παραπάνω τροφές, εκτός από την πτώση της χοληστερίνης θα έχετε και άλλα οφέλη στην υγεία σας, αφού θα έχετε βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα ζωής σας.

 

To ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφάλειας υγείας NN Direct Health προσφέρει στην οικογένειά σας τη σιγουριά μίας αξιόπιστης ιδιωτικής ασφάλισης.  

Δείτε περισσότερα για το κόστος ασφάλισης υγείας ή ενημερωθείτε για τις καλύψεις του προγράμματος σε σύγκριση με μία κάρτα υγείας
 

 

Πηγές:

https://www.onmed.gr/diatrofi/story/362190/oi-10-trofes-poy-rixnoyn-ti-xolisterini-symfona-me-toys-epistimones-toy-xarvarnt 

https://www.vita.gr/2006/03/03/ygeia/pikste-th-xolhsterinh-sas-se-dyo-mhnes/ 

https://www.becelproactiv.gr/meionontas-ti-xolisterini/sxetika-me-ti-meiosi-tis-xolisterinis/5-trofes-pou-meionoun-ti-xolisterini/ 

https://www.clickatlife.gr/your-life/story/16433 

Facebook Share Twitter Share
Θέλετε βοήθεια;
  •     Δωρεάν από σταθερό
    800 100 60 60
  • από κινητό και από το εξωτερικό
    +30 210 950 60 60

  • direct.NNHellas.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Λ. Συγγρού 198, 17671 Aθήνα ΤΗΛ 800 1006060, 210 9506060 E-MAIL info@nndirect.gr WEBSITE www.nndirect.gr