Καθιστική Ζωή και Καρδιά

Οι επιπτώσεις και 5+1 συμβουλές για να εντάξετε την άσκηση στην καθημερινότητά σας

Καθιστική Ζωή και Καρδιά

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O σύγχρονος τρόπος ζωής ευνοεί την καθιστική ζωή. Οι περισσότεροι από εμάς εργαζόμαστε σε γραφεία, οπότε το μεγαλύτερο μέρος της μέρας μας το περνάμε μπροστά στην οθόνη ενός υπολογιστή, ενώ και στον ελεύθερο μας χρόνο μετακινούμαστε με αυτοκίνητα ή ΜΜΜ.

Μελέτες έχουν αποδείξει πως η μακροχρόνια καθιστική ζωή μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην καρδιά και στην υγεία γενικότερα.


Οι παθολογικές επιπτώσεις της καθιστικής ζωής στον οργανισμό μας

Αρχικά, επιβραδύνεται η δραστηριότητα των μυών και ‘πέφτει’ ο βασικός μεταβολικός ρυθμός, δηλαδή οι θερμίδες που καίμε σε κατάσταση ακινησίας. Επιπλέον, η ελάχιστη σωματική δραστηριότητα οδηγεί σε αύξηση του αριθμού των τριγλυκεριδίων στο αίμα και αύξηση της «κακής» χοληστερόλης. Ταυτόχρονα, μειώνονται οι αντοχές μας και αισθανόμαστε πιο εύκολα το αίσθημα της κόπωσης.


Προκειμένου να εξασφαλίσουμε την καλή φυσική μας κατάσταση και να μειώσουμε στο ελάχιστο τις αρνητικές συνέπειες για τον οργανισμό μας, οφείλουμε να αθλούμαστε συστηματικά και να επιλέξουμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που να ταιριάζει στον τρόπο ζωής μας.

Η έλλειψη χρόνου δεν χρειάζεται να σας αποθαρρύνει  από το να εντάξετε την άσκηση στην καθημερινότητα σας. Παρακάτω θα βρείτε συμβουλές για να εντάξετε την άσκηση στην καθημερινότητά σας χωρίς να αφιερώσετε πολύ από τον ελεύθερό σας χρόνο.


Εντάξτε τη σωματική άσκηση στην καθημερινότητά σας


1. Πείτε όχι στην μετακίνηση με αυτοκίνητο. Μετακινηθείτε από και προς τη δουλειά σας με τα πόδια. Εάν είστε από τους τυχερούς που το σπίτι με το χώρο εργασίας σας δεν απέχουν πολλά χιλιόμετρα, εκμεταλλευτείτε την απόσταση προς όφελός σας! Ξυπνήστε έως 30 λεπτά νωρίτερα και απολαύστε τη διαδρομή προς τη δουλειά σας.

2. Επίσης, αποφύγετε τα ασανσέρ σε πολυκατοικίες, δημόσιες υπηρεσίες αλλά και στο χώρο εργασίας σας. Η χρήση της σκάλας βοηθάει στην ομαλή λειτουργία της καρδιάς.

3. Επιλέξτε χαλαρές απογευματινές βόλτες, αντί για βραδιές μπροστά στην τηλεόραση. Μπορεί να θέλετε να ξεκουραστείτε στο σπίτι μετά από μια δύσκολη μέρα στο γραφείο, όμως ένας ήρεμος περίπατος στο πάρκο θα σας βοηθήσει να ‘αδειάσετε’ το μυαλό σας από αρνητικές σκέψεις και να ξεκουραστείτε πνευματικά, φροντίζοντας παράλληλα και το σώμα σας.

4. Κάντε σωστό προγραμματισμό. Όσο φορτωμένο κι αν είναι το εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα, προσπαθήστε να αφιερώσετε μισή ώρα, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, σε ήπιας μορφής άσκηση, όπως περπάτημα, ποδήλατο ή ακόμα και κάποια μορφή χορού που σας εκφράζει.

5. Αποφύγετε τα πολύ λιπαρά τρόφιμα, ιδίως τις βραδινές ώρες. Μ’ αυτό τον τρόπο θα αισθανθείτε περισσότερο ανάλαφροι και θα μπορείτε να αντεπεξέλθετε πιο εύκολα στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Μάλιστα, μετά από ένα ελαφρύ βραδινό, οι πιθανότητες ώστε μια βόλτα να σας φανεί πιο ελκυστική από τον καναπέ σας θα είναι πολλές.

6. Αφιερώστε χρόνο στα παιδιά σας. Παίξτε μαζί τους, κάντε βόλτες, γελάστε δυνατά και γιατί όχι δοκιμάστε να συμμετάσχετε σε δικά τους χόμπι και δραστηριότητες που περιλαμβάνουν άσκηση. Μην ξεχνάτε, τι πιο σημαντικό για την υγεία μας από την καλή ψυχολογική διάθεση; 


Στην NN Direct Health στόχος μας είναι εσείς και η οικογένεια σας να απολαμβάνετε τη ζωή χωρίς φόβο για το μέλλον. Μάθετε περισσότερα για το ολοκληρωμένο  πρόγραμμα ασφάλειας υγείας και αποκτήστε πρόσβαση στα 42 κορυφαία νοσοκομεία της Ελλάδας μόνο με 24.90€*/μήνα!

Ενημερωθείτε σήμερα για το κόστος ασφάλειας υγείας και συγκρινετε τα οφέλη ενός ολοκληρωμένου προγράμματος και μιας κάρτας υγείας.

Διαβάστε την μεγάλη έρευνα για την υγεία των Ελλήνων που αφορά στις καθημερινές συνήθειες των Ελλήνων και πως αυτές επηρεάζουν την υγεία τους.


 *Ενδεικτικό μηνιαίο ασφάλιστρο για τον 1ο χρόνο για ασφαλισμένο ηλικίας 19 ετών.

Πηγές:
http://www.kathimerini.gr/810924/article/gynaika/wellness/5-tropoi-gia-na-enta3ete-th-gymnastikh-sto-polyasxolo-programma-sas
http://www.vita.gr/ygeia/article/31433/antigrafo-toy-kathiste-kala/ 
https://www.focusfm.gr/ygeia/item/79683-οι-διατάσεις-είναι-σημαντικές-για-όσους-κάνουν-καθιστική-ζωή.html

Ρυθμίσεις
Facebook Share Twitter Share
Θέλετε βοήθεια;
  •     Δωρεάν από σταθερό
    800 100 60 60
  • από κινητό και από το εξωτερικό
    +30 210 950 60 60

  • direct.NNHellas.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Λ. Συγγρού 198, 17671 Aθήνα ΤΗΛ 800 1006060, 210 9506060 E-MAIL info@nndirect.gr WEBSITE www.nndirect.gr