10 Συμβουλές Μακροζωίας

Πολύτιμα μυστικά για μακροβιότητα & ευεξία από την NN Direct Health

10 Συμβουλές Μακροζωίας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το προσδόκιμο ζωής έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Οι άνθρωποι ζουν μεν περισσότερα χρόνια, τι συμβαίνει όμως με την ποιότητα ζωής τους;


Υπάρχουν ορισμένες τακτικές, οι οποίες αν ενταχθούν στην καθημερινότητά μας, βελτιώνουν τη σωματική και ψυχική υγεία μας και συμβάλλουν σε μία μακροχρόνια ποιοτική ζωή.


Διορθώστε κακές διατροφικές συνήθειες


Ο πιο εύκολος τρόπος για να αυξήσετε το προσδόκιμο ζωής σας είναι να ακολουθήσετε μια σωστή διατροφή.
Η διατροφή είναι βασικός δείκτης για το πόσα χρόνια θα ζήσει κάποιος ή για το πόσο κινδυνεύει να προσβληθεί από παθήσεις που συντομεύουν τη ζωή.


Μελέτες έχουν δείξει πως ορισμένες τροφές συντελούν  στη μακροζωία γιατί βελτιώνουν την ποιότητα ζωής μας. Αυτές είναι: οι ξηροί καρποί, τα δημητριακά ολικής άλεσης, οι πικάντικες τροφές, τα φύκια και ο σολομός.


Μειώστε το στρες


Οι άνθρωποι που ζουν ως τα βαθιά γεράματα έχουν φροντίσει να απαλλάξουν τον εαυτό τους από στρες, πίεση και άγχος. Μπορεί ο σύγχρονος ρυθμός ζωής να είναι αρκετά έντονος αλλά σίγουρα το στρες δεν ευνοεί την καλή ποιότητα ζωής και τη μακροζωία.


Φροντίστε την ψυχική σας υγεία κάνοντας μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σας, μιλήστε για ό,τι σας αγχώνει σε αγαπημένους και αφοσιωθείτε σε χόμπι και δραστηριότητες που δρουν αγχολυτικά.


Υιοθετήστε ένα κατοικίδιο


Η καθημερινή βόλτα στο πάρκο με το αγαπημένο σας σκυλάκι ή ένα ήσυχο απόγευμα στο σπίτι παρέα με τη γάτα σας, έχει παρατηρηθεί ότι μειώνει την αρτηριακή πίεση, ανεβάζει τη διάθεση και δημιουργεί ευχάριστα συναισθήματα.


 Ό,τι καλύτερο δηλαδή για να επιτευχθεί η μακροζωία.


Ελάτε πιο κοντά στη φύση


Οι άνθρωποι που ζουν περισσότερα χρόνια είναι συνήθως κάτοικοι νησιών ή άνθρωποι  της υπαίθρου. Είναι λογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι ζουν σε ένα περιβάλλον απαλλαγμένο από ρύπους και τοξίνες, χωρίς (ή με το ελάχιστο δυνατό στρες) και σε πλήρη εναρμόνιση με την φύση και τον καθαρό αέρα.


Ακόμα κι αν είναι αδύνατο να μετακομίσετε στην ύπαιθρο, φροντίστε να την επισκέπτεστε συχνά. Το σύντομο διάλειμμα από την πόλη είναι ικανό να σας γεμίσει αισιοδοξία και ενέργεια που θα διαρκέσει για μέρες αφότου επιστρέψετε στην πόλη.

Αθληθείτε αλλά με μέτρο


Η ήπιας μορφής άσκηση, που δεν εξαντλεί το σώμα αλλά αντιθέτως το διατηρεί νέο και υγιές, συμβάλλει στην επίτευξη της μακροζωίας. Σύμφωνα με την μεγάλη έρευνα για την Υγεία των Ελλήνων από την NN Hellas, περισσότεροι από 4 στους 10 ασκούνται συστηματικά.


Ακόμη κι αν δεν έχετε ασκηθεί ποτέ ή πέρασαν χρόνια από την τελευταία φορά που φορέσατε τα αθλητικά σας παπούτσια, ποτέ δεν είναι αργά!


Δοκιμάστε νέες μεθόδους άσκησης μέχρις ότου βρείτε αυτή που ταιριάζει στην προσωπικότητά σας. Η άσκηση μπορεί να συμπεριληφθεί και στο πιο βεβαρυμένο πρόγραμμα, φτάνει να υπάρχει θέληση και αφοσίωση.
Κόψτε το κάπνισμα


Οι βλαβερές ουσίες, όπως η πίσσα,  η νικοτίνη και μονοξείδιο του άνθρακα που εισπνέουμε όταν καπνίζουμε, φθείρουν τα ζωτικά μας όργανα με αποτέλεσμα να μειώνουν τη λειτουργικότητά τους  και το προσδόκιμο ζωής τους.

Επιλέξτε κρασί στις εξόδους σας


Η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ είναι καταστροφική για το ήπαρ.


Μετά από χρόνια κατανάλωση αλκοόλ τα κύτταρα του ύπατος παθαίνουν βλάβες που δε μπορούν να αποκατασταθούν.


Παρ’ όλα αυτά, τα άτομα που καταναλώνουν ένα ποτήρι κόκκινο κρασί την ημέρα εμφανίζουν χαμηλά ποσοστά εμφάνισης της νόσου. Αυτό οφείλεται στις πολυφαινόλες που υπάρχουν στο φλοιό των κόκκινων σταφυλιών που προστατεύουν από την κίρρωση του ύπατος.


Μόνο θετικές σκέψεις


Η θετική και αισιόδοξη προσέγγιση των θεμάτων της καθημερινότητας αλλά και της ζωής γενικότερα μας βοηθάει να είμαστε πιο ευτυχισμένοι και ταυτόχρονα να ζήσουμε περισσότερο.


Σε κάθε μικρό ή μεγάλο πρόβλημα που παρουσιάζεται, πριν παρασυρθείτε από αρνητικές σκέψεις, κάντε μια παύση και ψύχραιμα αναλύστε τις λύσεις. Μην επικεντρωθείτε στο πρόβλημα αλλά στις ενέργειες εκείνες που θα το λύσουν!


Η πρόληψη σώζει ζωές


Πολλές ασθένειες μπορούν να αποφευχθούν εάν διαγνωστεί εγκαίρως ακόμη και η προδιάθεσή τους. Μην αμελείτε τα check-up στους γιατρούς που σας παρακολουθούν. Ένα είναι βέβαιο: θα παρατείνουν τη ζωή σας.
Με το πρόγραμμα ασφάλειας υγείας NN Direct Health, έχετε πρόσβαση σε 42 συμβεβλημένα νοσοκομεία και δωρεάν ολοκληρωμένο ετήσιο προληπτικό έλεγχο (Check Up) στο δίκτυο της Euromedica.


Αφιερώστε χρόνο στην οικογένεια και στα αγαπημένα σας πρόσωπα


Οι δεσμοί αγάπης μεταξύ των ανθρώπων είναι πολλές φορές οι πιο δυνατοί και μας δίνουν κίνητρο να παραμένουμε υγιείς και να γινόμαστε καλύτεροι.


Αφιερώστε ποιοτικό χρόνο στα αγαπημένα σας πρόσωπα, αξίζει σίγουρα να ζήσουμε περισσότερο όταν είμαστε ευτυχισμένοι και αγαπημένοι. Κάνοντας μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα σας θα νιώσετε πιο υγειής και δυνατός, γιατί όχι μοιραστείτε τις 10 αυτές συμβουλές μακροζωίας με τους αγαπημένους σας.

Στην NN Direct Health στόχος μας είναι εσείς και η οικογένεια σας να απολαμβάνετε τη ζωή γεμάτη υγεία και ευεξία. Ανακαλύψτε περισσότερα για το πρόγραμμα ασφάλειας υγείας NN Direct και αποκτήστε πρόσβαση στα 42 κορυφαία νοσοκομεία της Ελλάδας μόνο με 24.90€*/μήνα!

Mάθετε περισσότερα για το κόστος ασφάλειας υγείας ή ενημερωθείτε για τις διαφορές σε καλύψεις με μία κάρτα υγείας.


Πηγές:

https://meygeia.gr/6-simvoules-makrozoias-ke-mia-mistiki-sintagi/
http://www.onmed.gr
http://www.boro.gr/86093/12-symvoyles-gia-ygeia-kai-makrozwia

 

 

Ρυθμίσεις
Facebook Share Twitter Share
Θέλετε βοήθεια;
  •     Δωρεάν από σταθερό
    800 100 60 60
  • από κινητό και από το εξωτερικό
    +30 210 950 60 60

  • direct.NNHellas.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Λ. Συγγρού 198, 17671 Aθήνα ΤΗΛ 800 1006060, 210 9506060 E-MAIL info@nndirect.gr WEBSITE www.nndirect.gr