Πώς να εντάξετε την άσκηση στο πολυάσχολο πρόγραμμά σας

Πώς να εντάξετε την άσκηση στο πολυάσχολο πρόγραμμά σας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Είναι ευρέως γνωστό ότι για τη διατήρηση μίας καλής φυσικής κατάστασης και κατ’ επέκταση μίας καλής υγείας, πρέπει να κάνετε κάποιο είδος άσκησης για τουλάχιστον 30 λεπτά σε καθημερινή βάση.

Ωστόσο οι ανειλημμένες υποχρεώσεις και τα οικογενειακά και εργασιακά σας καθήκοντα πολλές φορές δεν αφήνουν τα περιθώρια χρόνου ώστε να εντάξετε κάποια τέτοια δραστηριότητα στο πρόγραμμά σας.

Από την άλλη μεριά, τόσο τα σωματικά όσο και τα ψυχολογικά οφέλη της φυσικής άσκησης είναι πολύ σημαντικά. Η συνεχής και συστηματική άθληση είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι βελτιώνει τη ψυχολογική σας διάθεση.


Η γυμναστική σας βοηθάει στην αποτελεσματική μείωση του στρες, βελτιώνει τον ύπνο και αυξάνει την αντοχή προσφέροντας σας μία ξεκούραστη καθημερινότητα. Επιπλέον, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού σας, ενώ παράλληλα αυξάνει το προσδόκιμο ζωής.

Με μικρές αλλαγές μπορείτε να ενσωματώσετε την άσκηση  στο πρόγραμμά σας όσο φορτωμένο και απρόβλεπτο μπορεί να είναι.

Θέστε ρεαλιστικούς στόχους

Είτε θέλετε να χάσετε κιλά είτε απλά να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας, με το να επιζητείτε γρήγορο και εμφανές αποτέλεσμα το πιο πιθανό είναι να απογοητευτείτε.

Μην έχετε μεγάλες προσδοκίες, ορίστε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα γυμναστικής το οποίο ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας και τηρείτε το κατά γράμμα.

Ο σωστός προγραμματισμός είναι το παν!


Ακόμα και σε περιπτώσεις ατόμων με μεγάλο ενθουσιασμό για την γυμναστική, η καθημερινή και ανελλιπής ενασχόληση με αυτή δεν είναι τόσο εύκολο να πραγματοποιηθεί.

Αρκετές φορές προκύπτουν υποχρεώσεις που προηγούνται σε προτεραιότητα με αποτέλεσμα την αναβολή της. Οργανώστε και προγραμματίστε τις υποχρεώσεις σας σε ένα χρονοδιάγραμμα ώστε να εξασφαλίσετε τον απαραίτητο χρόνο για την φυσική σας άσκηση.

Κάντε τη γυμναστική  μέρος της ζωή σας

Ο σύντροφος, οι φίλοι ακόμα και τα παιδιά σας μπορούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμά γυμναστικής σας.

Αντί να πάτε για ποτό, καφέ ή ακόμα και να μείνετε στο σπίτι οικογενειακά για ταινία, παροτρύνετε τους υπόλοιπους να λάβετε μέρος σε κάποια δραστηριότητα.

Κανονίστε να κάνετε μαθήματα χορού ή Pilates με τις συναδέλφους σας μετά το γραφείο, πάτε για ποδήλατο ή jogging στην εξοχή με τα παιδιά και τον σύντροφό σας!

Μην έχετε την λογική του ‘όλα ή τίποτα’


 Μην απογοητεύεστε και εγκαταλείπετε την προσπάθεια αν δεν προλαβαίνετε να γυμναστείτε καθημερινά. 

Καλύψτε το “χαμένο έδαφός” κάνοντας πιο υγιεινές επιλογές, όπως να περπατήσετε περισσότερο, να κάνετε ασκήσεις βλέποντας την αγαπημένη σας σειρά και να πείτε όχι σε γλυκούς πειρασμούς.

Η ΝΝ Hellas μέσα από το πρόγραμμα ασφάλειας υγείας NN Direct προσφέρει σε εσάς και τους αγαπημένους σας τη σιγουριά μιας αξιόπιστης ιδιωτικής ασφάλισης με κάλυψη σε 43 κορυφαία νοσοκομεία. Μάθετε περισσότερα για το κόστος ασφάλειας υγείας.


Πηγές:
http://www.kathimerini.gr/810924/article/gynaika/wellness/5-tropoi-gia-na-enta3ete-th-gymnastikh-sto-polyasxolo-programma-sas
http://www.queen.gr/well-being/fitness-eyexia/story/82623/15-logoi-gia-na-grafteite-sto-gymnastirio

 

Ρυθμίσεις
Facebook Share Twitter Share
Θέλετε βοήθεια;
  •     Δωρεάν από σταθερό
    800 100 60 60
  • από κινητό και από το εξωτερικό
    +30 210 950 60 60

  • direct.NNHellas.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Λ. Συγγρού 198, 17671 Aθήνα ΤΗΛ 800 1006060, 210 9506060 E-MAIL info@nndirect.gr WEBSITE www.nndirect.gr